wtorek, 12 lipca 2011

Wywiadzik z Top_Diana :3

Ja : Jakie jest twoje imioonQo .?
Top_Diana : Klaudia , nie nazywam sie Diana :D
Ja : Ile masz laatek .?
Top_Diana : rocznikowo 12 :D
Ja : Kiedy zalozylas konto na MSP .?
Top_Diana : 27 stycznia 2011 r . o godzinie 18.05 :D
Ja : Co naajbardziej lubissz w MSP .?
Top_Diana: Wszystko xd Ale najbardziej podniete gdy zdobywam cos , co chce np . Kolejny lvl
Ja : Naaj osóbki z MSP .?
Top_Diana : Oj , duzo jest , ale polecam Alika2 , G a b i . ( najki z reala ) a tak to lubie VanilQe moja naj i innych , nie mam wrógow xd
Ja : Ile masz filmików .? (nie musi byc doklada liczba)
Top_Diana : Mialam duzo , ale pousuwalam , teraz mam z 30 ..
Ja : Ktory leveleek .?
Top_Diana :  14 :D
Ja : Jakiej muzyki sluchasz .?
Top_Diana : Mm .. to co mi sie podoba xd
Ja : Ulubiony aktor/akrorka .?
Top_Diana : ---
Ja : Ulubiony piosenkarz/piosenkarka .?
Top_Diana : Rihanna xd
Ja : Ulubiony film .?
Top_Diana : Shrek xd
Ja : Ulubiona piosenka .?
Top_Diana : Wszystkie które sa na moim blogu : http://tyjaimsp.blogspot.com/
Ja : Dziaa za wywiat <33
Top_Diana :Nmzc ! :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy