wtorek, 12 lipca 2011

Wywiaadzik z Bellla Swan xd

Ja : Jakie jest twoje imioonQo .?
Bellla Swan : Monika
Ja : Ile masz laatek .?
Bellla Swan : 12 lat
Ja : .Kiedy zalozylas konto na MSP .?
Bellla Swan : 14.04.2011r godz. 11:35
Ja : Co naajbardziej lubissz w MSP .?
Bellla Swan : Kupowanie rzeczy, robienie filmow, dostawanie wyzszego levela
Ja : Naaj osóbki z MSP .?
Bellla Swan : ForbiddenRose, Krwawy208.$$Rapper$$ i ja..
Ja : Ile masz filmików .? (nie musi byc doklada liczba)
Bellla Swan : 19 kasowalam niewypalone
Ja : Ktory leveleek .? :)
Bellla Swan : 12
Ja : Jakiej muzyki sluchasz .?
Bellla Swan : Wielu
Ja : Ulubiony aktor/akrorka .?
Bellla Swan : Kristen Stewart
Ja : Ulubiony piosenkarz/piosenkarka .?
Bellla Swan : Rihanna
Ja : Ulubiony film .?
Bellla Swan : Krew z Krwi, Zacmienie
Ja : Ulubiona piosenka .?
Bellla Swan : R: Rusian roulette, Te Amo i wszystkie jakie ma :)
Ja : Dziaaa z wywiadzik <3
Bellla Swan : nmzc

1 komentarz:

  1. Fajne wywiadziki . Z kim jeszcze zrobisz? :P
    Jakby co to ja Al1416 z msp :d

    http://you-and-msp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy