wtorek, 12 lipca 2011

Ja : Jakie jest twoje imioonQo .?
G a b i . : Klaudia
Ja : Ile masz laatek .?
G a b i . : 13
Ja : Kiedy zalozylas konto na MSP .?
G a b i . : 27 stycznia
Ja : Co naajbardziej lubissz w MSP .?
G a b i . : Robienie filmow .
Ja : Naaj osóbki z MSP .?
G a b i . : ZUZIA! , polilolii , madridrive .
Ja : Ile masz filmików .? (nie musi byc doklada liczba)
G a b i . : 15
Ja : .Ktory leveleek .?
G a b i . : Prawie 13 XD
Ja : Jakiej muzyki sluchasz .?
G a b i . : Pop
Ja : Ulubiony aktor/akrorka .?
G a b i . : Miley Cyrus
Ja : Ulubiony piosenkarz/piosenkarka .?
G a b i . : ---
Ja : Ulubiony film .?
G a b i . : Saga Zmierzch
Ja : Ulubiona piosenka .?
G a b i . : StarGuardMuffin - Dancehall Queen <nie wiem , czy dobrze napisalam . >
Ja : Dziaa za wywiaadzik :***
G a b i . : nmzc <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy